طراحي سايت پزشکي چيست؟


طراحي سايت پزشکي در دنياي پزشکي با توجه به گسترش کسب و کارها در اينترنت يکي از دغدغه هاي تمامي پزشکان به شمار مي رود. در واقع طراحي سايت پزشکي سبب مي شود تا پزشک رزومه کاملي از خود را منتشر کرده و علاوه بر اين به واسطه ايجاد وب سايت پزشکي جذب مشتريان بيشتري داشته باشد.


علاوه بر اين موضوع مردم علاقه بسياري به دانستن مطالب پزشکي دارند و به همين جهت مقالات پزشکي و اطلاعاتي در اين زمينه به واسطه راه اندازي سايت پزشکي با استقبال بي نظير مردم مواجه شده است.


طراحي سايت پزشکي به عنوان يک ضرورت در حرفه پزشکي به شمار مي رود زيرا به واسطه طراحي وب سايت پزشکي شما قادر خواهيد بود تا با بيماران ارتباط نزديک تري برقرار کرده و اعتماد بيماران خود را جلب کنيد. علاوه بر اين گاها بيماران سوالاتي دارند که به راحتي تمام در بستر اينترنت و در يک سايت پزشکي معتبر مي توانند سوالات را مطرح کرده و توسط پزشک پاسخ خود را دريافت کنند، به همين جهت ايجاد وب سايت پزشکي ايده اي بسيار تاثيرگذار است.


 


وب سايت شرکت چهره يک تجارت و يکي از ابزارهاي اصلي فروش آن است ، بنابراين بايد با هدف تبديل بازديد کنندگان به مشتري ساخته شود.


 


هدف اصلي يک سايت اين است که مخاطبان را در مورد آنچه شرکت انجام مي دهد ، آگاه سازد ، چرا بهترين راه حل را براي نيازهاي مردم فراهم مي کند و کاربران را به سرعت مي خواهد براي اقدام (اشتراک ، تماس با شرکت يا خريد) در سريع ترين زمان ممکن استفاده کنند.


 


حتي اگر يک شرکت بهترين محصول يا خدمات را در صنعت خود داشته باشد ، اگر وب سايت آن به سرعت ، بطور دقيق و مؤثر پيام ارسال نکند ، اين مي تواند منجر به گم شدن مشتريان ارزشمند در برابر رقبا شود.


 


شرکت من ، Retention Science ، اخيراً وب سايت خود را دوباره طراحي کرده است. در زير پنج اصل طراحي و بازاريابي براي طراحي مجدد در نظر گرفته شده است:


 


1. از قطعات اندازه نيش استفاده کنيد.


در اين عصر از اضافه بار اطلاعات (برآورد سال 2008 که يک فرد آمريکايي به طور متوسط ??روزانه بيش از 100،000 کلمه مصرف مي کند) ، کاربراني که در وب سايت هاي مرور مي کنند مي خواهند به سرعت تشخيص دهند که آيا سايت خاصي براي آنها مرتبط است يا خير. تعداد زيادي متن را درباره آنچه که يک شرکت انجام مي دهد ارائه نکنيد. ديگر کسي صبر براي اين کار ندارد.


 


وقتي صحبت از طراحي وب سايت موفقيت آميز مي شود ، اصل "آن را ساده ، احمقانه" يا KISS ، که توسط مهندس کلي جانسون تدوين شده است ، مناسب مي داند. صفحه اصلي سايت و صفحات اصلي پيمايشي آن بايد تا حد امکان تميز و تا حد ممکن باشد و به روشي بصري جذاب طراحي شود - بدون محتواي چشمک زن و چشمک زن ، چشمک زن.


 


فراهم آوردن فضاي کمتري درهم و برهم و کمبود فضاي سفيد و قطعه هاي واضح از اطلاعات مربوطه اکنون بهترين روش معمول است. متن طولاني تر براي اهداف آموزشي مي تواند در توضيحات محصول ، تعاريف ، وبلاگ ها و راهنماها باشد.


 


مطالب را در صفحات اصلي به صورت تکه هايي به اندازه نيش ارائه دهيد و تصاوير را با فرمت پيمايش صفحه قرار دهيد. قلم بايد به اندازه کافي بزرگ براي خواندن آسان باشد و متن آن کوتاه و پانچ نگه داشته شود. براي ايجاد يک داستان ، هر بخش از اطلاعات بايد از قسمت قبلي پيش برود.


 


يک درصد براي وب سايت Planet محتواي خود را به روشي بصري و سرگرم کننده نمايش مي دهد و فضاي زيادي در اطراف محتوا دارد.


 


2. با تمام سبک هاي يادگيري پذيرايي کنيد.


بسياري از محققان تغيير در نحوه يادگيري افراد پيدا کرده اند: به عنوان مثال ، والتر باربه ، ريموند Swassing و مايکل ميلون دريافتند که 30 درصد از افراد بصري را ياد مي گيرند ، 25 درصد با شنيدن و 5 درصد از طريق روش هاي حساس (يا لمس کردن).


 


برخي از افراد هنگام مرور يک وب سايت ، به سمت خواندن متن گرايش مي يابند ، در حالي که عده اي ديگر تصاوير را انتخاب مي کنند. برخي تماشاي يک فيلم را ترجيح مي دهند و برخي ديگر دوست دارند مطالب وبلاگ را بخوانند. با ارائه اطلاعات در قالب هاي مختلف (متن ، فيلم يا تصاوير ثابت) ، مي توان به همه سبک هاي يادگيري پرداخته شد و مشتريان با ارزش بالقوه را ناديده گرفت.


 


هر صفحه را به عنوان ترکيبي از متن ، نمادها و تصاوير طراحي کنيد. به اين ترتيب بينندگان مي توانند مستقيماً به نوع محتواي مورد نظر خود بروند تا يک پيام را جذب کنند. با ارائه يک نمودار ، گفتن و نمايش آمار به عنوان ترکيبي از متن و تصاوير ، مفاهيم را تکرار کنيد.


 


طراحي وب سايت پزشکي


طراحي سايت پزشکي در واقع نوع خاصي از طراحي سايت است که ساختار و چارچوب طراحي در آن عمومي است اما سبک طراحي و سناريو ايجاد وب سايت پزشکي بر اساس حرفه پزشک و نياز اين حرفه انجام مي شود.


در واقع مي توان گفت که طراحي وب سايت پزشکي به گونه اي انجام مي شود که ماهيت اين حرفه را بتواند به بهترين شکل ممکن به تصوير بکشد. شرکت رايان با تجربه خود در زمينه طراحي سايت پزشکي مي تواند ايجاد وب سايت پزشکي را به بهترين شکل ممکن به انجام برساند.


 


3. همه چيز در مورد شما نيست!


بسياري از وب سايتهاي شرکت باعث مي شوند فقط در مورد ويژگي هاي محصول يا خدمات صحبت کنند. متن ممکن است بگويد: "ما اين کار را انجام مي دهيم" يا "ما در اين و آن بهترين هستيم".


 


در همين حال بيننده در حال فکر کردن است ، "چه در مورد من؟ چگونه نيازهاي من را برآورده مي کني؟" بازاريابان هوشمند مي دانند چگونه مي توانند مزاياي محصول يا خدمات را به گونه اي برجسته کنند که منجر به واکنش عاطفي شود.


 


براي سايت حفظ علم ، سعي کردم با برقراري ارتباط هدف يا علت شرکت ، اين قدم را بردارم و با الهام از گفتگوي TED Simon Sinek "چگونه رهبران بزرگ از عمل الهام مي گيرند" الهام بگيرند.


 


4- بسياري از جاده ها به رم منتهي مي شوند.


جذب مشتري براي اقدام ، يک هدف اصلي وب سايت شرکت است. اين ممکن است مستم تشويق شخصي براي عضويت در ليست ايميل (دريافت مطالب بازاريابي ناشي از خريد) يا جلب مشتري براي ثبت نام در يک تظاهرات باشد. ارائه چندين دکمه ، پيوند و راه براي چندين سايت در سراسر سايت ، شانس وقوع اين اتفاق را افزايش مي دهد.


 


5- يک تجربه راهنما ارائه دهيد.


به محض ورود بازديد کنندگان به يک سايت ، آنها در تلاشند تا بفهمند که شرکت درمورد اين شرکت چيست و آيا مربوط به آنها است. اگر آنها تصميم به ماندن در سايت گرفتند ، بايد تصميم بگيرند که در کجا قرار بگيرند.


 


با توجه به اين واقعيت که کاربران معمولاً در کمتر از 30 ثانيه وب سايت را ترک مي کنند ، مسير روشني را ارائه مي دهند. ابتدا آنها را به سمت آموزش در مورد مزاياي شرکت هدايت کنيد ، سپس آنها را به سمت اقدام عملي راهنمايي کنيد. اين کار مي تواند با سازماندهي ترتيب موارد در نوار پيمايش ، اضافه کردن دکمه هايي که به صفحه مربوطه بعدي منتهي مي شوند و با قرار دادن استراتژيک پيکان هاي جهت دار انجام مي شود. به علاوه سايت مي تواند شامل فرم هاي پاپ آپ براي ضبط آدرس هاي ايميل باشد.


 


سئو سايت پزشکي در شرکت رايان


سئو سايت و بهينه سازي سايت در گوگل، در طراحي سايت پزشکي يکي از قدرتمندترين ويژگي هايي است که توسط شرکت طراحي سايت رايان رعايت مي شود. در واقع شما در زمان راه اندازي سايت پزشکي به واسطه سئو و بهينه سازي سايت قادر خواهيد بود تا در آينده توسط بيماران و کاربران هدف خود ديده شويد. سئو طراحي سايت پزشکي توسط شرکت طراحي سايت رايان بر اساس نوين ترين و به روز ترين الگوريتم هاي گوگل انجام مي شود. اگر که مي خواهيد در رابطه با سئو طراحي سايت پزشکي توسط رايان اطلاعات بيشتري را کسب کنيد مي توانيد به بخش خدمات سئو مراجعه کنيد.


 


سرعت و کيفيت طراحي سايت پزشکي


سرعت يکي از پراهميت ترين مولفه ها در طراحي وب سايت پزشکي است. در واقع کليد واژه هاي مربوط به پزشکي از جمله کليد واژه هاي پرطرفدار هستند که توسط افراد زيادي جستجو مي شوند به همين جهت سرعت سايت پزشکي نبايد با افزايش ترافيک کاهش پيدا کند.


هاست هاي مورد استفاده به جهت طراحي سايت پزشکي در زمان راه اندازي سايت پزشکي توسط شرکت رايان در کشورهاي ايران، آلمان و فرانسه قرار گرفته است. به همين جهت استفاده از هاست هاي پيشنهادي رايان سبب مي شود تا شما سرعت بي نظيري را تجربه کنيد.


 


ايجاد وب سايت پزشکي سرمايه گذاري است


ايجاد وب سايت پزشکي معتبر براي هر پزشکي همانند امضا الکترونيکي است. در واقع طراحي سايت پزشکي حرفه اي سبب مي شود تا يک پزشک از اعتبار بيشتري در فضاي مجازي و فضاي حقيقي برخوردار باشد. علاوه بر اين ارتباط موثرتري بين پزشک و بيماران به واسطه طراحي سايت پزشکي برقرار مي شود که اين اعتبار خودش به عنوان يک سرمايه گذاري قدرتمند در زمان ساخت سايت پزشکي نظر گرفته مي شود.


 


منبع


 


رايان


https://rayanitco.com/design-medical-site/



مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : سايت ,پزشکي ,طراحي ,شرکت ,کنيد ,انجام ,سايت پزشکي ,طراحي سايت ,توسط شرکت ,اندازي سايت ,پزشکي توسط ,سايت پزشکي معتبر
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

شورای دانش آموزی دبیرستان عصر دانش دانلود تمامی فایل های مورد نیاز برای دانش آموزان و دانشجویان *********** جفنگیات روزانه بالابر خودرو -ایران بالابر دانستنی های دوربین مداربسته فروشگاه کام نیک دانلود رایگان نرم افزار و برنامه ادبیات آموزش