طراحي سايت شرکت بازرگاني


ايجاد وب سايت بازرگاني کارآمد و داراي ويژگي هاي منحصر به فرد در زمان حال از جمله ضرورت هاي کسب و کار در حوزه بازرگاني است. در واقع افراد مشغول به فعاليت در زمينه بازرگاني به واسطه طراحي سايت بازرگاني و راه اندازي سايت بازرگاني با ويژگي هاي مفيد قادر خواهند بود تا به بازار هدف خود نزديک تر شوند و در سراسر جهان مبادلات مورد نظر خود را انجام دهند. هر اندازه که قابليت ها و ويژگي هاي طراحي سايت بازرگاني تخصصي تر باشد، مشتريان بالقوه بيشتري براي فرد صاحب وب سايت وجود خواهد داشت.


شرکت رايان به شما مشاوره اي تخصصي در زمينه طراحي سايت بازرگاني و ساخت سايت بازرگاني صادرات و واردات ارائه مي کند در نهايت اين مشاوره شما هر آنچه که نياز است تا در رابطه با طراحي وب سايت بازرگاني بدانيد، خواهيد دانست.


 


آنها به شما گفتند که يک وب سايت بسازيد ، بنابراين اين کار را کرديد. آنها به شما گفتند که اگر وب سايت داشته باشيد ، مي خواهيد مشتري بگيريد ، اما اين اتفاق نيفتاده است.


 


من از سال 1999 درگير ساختن و بازاريابي هزاران وب سايت هستم ، اما مي دانم که به راحتي مي توان حباب کرد. بنابراين من به 9 دوست - متخصص در زمينه طراحي وب ، جستجوگرها ، نوشتن کپي ، بازاريابي و قابليت استفاده - متوسل شدم تا توضيحات خود را در مورد موفقيت برخي وب سايت ها در حالي که ديگران شکست مي خورند ، بدست آورم.


 


مشاوره آنها براي هرکسي که به دنبال راه اندازي سايت يا بهبود صفحات موجود است ، برنامه مشخصي ايجاد مي کند.


 


1. حل مشکلات.


کريس بران ، نويسنده پرفروش از نه کتاب بازاريابي و کسب و کار ، مي گويد: "بيشتر وب سايت ها پيرامون شما چقدر عالي هستند و چه مشکلي را حل نمي کنيد." ‘آيا شما مي خواهيد مهارت و استراتژي بهتري داشته باشيد؟ ما براي کمک به اينجا هستيم. "اين چالش است. خريدار خود را قهرمان کنيد."


 


2. بر نتايج متمرکز شويد ، نه روي ويژگي ها.


جيکوب کاس ، که وبلاگ طراحي محبوب JUST Creative را اجرا مي کند ، مي گويد. کاس مي گويد: "در عوض ، به مشتريان بالقوه خود بگوييد مزايايي که محصول يا خدمات شما براي آنها خواهد داشت ،" مي گويد: "يک نمونه کلاسيک از اين تمرين است. مشتريان مته نمي خواهند ، آنها سوراخي را در ديوار مي خواهند. بنابراين روي کيفيت سوراخ ها تمرکز کنيد و ايجاد اين سوراخ ها چه آسان بود - نه خود حفاري واقعي. "


 


3. روي مشتريان خود متمرکز شويد ، نه خودتان.


آن هاندلي ، نويسنده پرفروش ترين وال استريت ژورنال مي گويد: "وب سايت شما مشتري ايجاد نمي کند ، زيرا اين امر به شما متمرکز است و نه مشتري هاي شما." همه مي نويسند: راهنماي شما براي ايجاد محتواي خوب و مضحک خوب "و رئيس مسئول محتوا در MarketingProfs. "به جاي تمرکز روي آنچه انجام مي دهيد يا آنچه را مي فروشيد يا چرا عالي هستيد ، به جاي اين که به مشتريان خود اهميت دهيد توجه کنيد. چگونه به آنها کمک مي کنيد؟ چگونه مي توان بار آنها را شانه کرد؟ درد آنها را آسان مي کنيد؟ زندگي خود را بهتر / غني تر / باهوش تر مي کنند؟ اين داستان شماست. "


 


4- برند خود را بسازيد.


ديويد آيري ، نويسنده مارکينگ پرفروش گفت: "مردم احتمالاً از شما خريداري مي کنند اگر کيفيت آنچه را که مي فروشيد مطابقت دارد يا از کيفيت هويت برند شما پيشي گرفته است". هويت به عبارت ديگر ، ايجاد شهرت در شرکت ، محصولات و خدمات خود ، که بزرگتر از هر يک از اين موارد است. آن شهرت شما را به سمت عظمت سوق مي دهد.


 


چرا به طراحي سايت بازرگاني و ساخت سايت بازرگاني نياز است؟


شايد براي شما اين سوال پيش بيايد که ضرورت طراحي سايت بازرگاني و ايجاد وب سايت بازرگاني به چه علت است. طراحي سايت بازرگاني و ساخت سايت بازرگاني به صنعت صادرات و واردات کمک مي کند تا توسعه بيشتري پيدا کند. اين توسعه در نهايت سبب مي شود تا اشتغال زايي بيشتر شود و در نهايت رشد اقتصادي اتفاق بيفتد.


لازمه پيشرفت هر صنعتي در دنياي کسب و کار امروزي دارا بودن يک سايت کاربردي است. در واقع طراحي سايت بازرگاني و ايجاد وب سايت بازرگاني به اين زمينه کمک مي کند تا در صنعت قدرت رقابت بيشتري را داشته باشد. اگر که شما مي خواهيد فراتر از مکاني که قرار داريد در تجارت برويد و برند خود را جهاني کنيد، اولين و مهمترين قدم براي شما طراحي سايت بازرگاني و راه اندازي سايت بازرگاني کارآمد است.


 


5- قبل از اينکه به شما احتياج داشته باشند با مشتريان خود آشنا شويد.


لري کيم ، بنيانگذار WordStream ، بزرگترين شرکت نرم افزاري پرداخت با هر کليک در دنيا ، مي گويد: "مردم به طور تصادفي روي چيزها کليک نمي کنند و چيزهايي را خريداري مي کنند." آنها طرفدار مارک هايي هستند که مي شناسند و دوست دارند. کيم مي گويد ، بازديد کنندگان را تکرار کنيد (افرادي که از شما شنيده اند) دو تا سه برابر بيشتر از بازديد کنندگان جديد (افرادي که تازه شما را مي شناسند) داشته باشند. "" کيم مي گويد. "بنابراين راه هايي را براي رسيدن به هدف خود پيدا کنيد. قبل از اينکه تصميم بگيرند که نياز به خريد محصولات / خدمات شما دارند ، بازار را بازاريابي کنيد. "انجام اين کار نتايج چشمگيري را به نفع شما خواهد کرد.


 


6. به مردم کمک کنيد تا شما را بشناسند ، دوست داشته باشند و به شما اعتماد کنند.


Lior Frenkel ، که کتاب الکترونيکي "ارزش براي پول" است ، توضيح مي دهد که "صفحه اصلي شما فقط بخش" know "را پوشش مي دهد و توضيح مي دهد که چرا اين کافي نيست. و فرنكل مقدار زيادي به عنوان Adopter اوليه اوليه New World را در FRNKL مي شناسد. "تلاش براي فروش خدمات / محصولات خود را خيلي زود نتيجه خوبي کسب نمي کنيد. شما ابتدا به آنها احتياج داريد تا شما را دوست داشته باشند و به شما اعتماد کنند. شما مي توانيد با داشتن صفحه جذاب "درباره من" ، آنها را به صورت اجتماعي يا از طريق عضويت در خبرنامه خود دنبال کنيد. "


 


7. دليل بازگشت آنها را به آنها بدهيد.


کلسي ماير ، مؤسس مؤسسه Influence & Co. مي گويد: "وب سايت شما مشتري ايجاد نمي کند زيرا شما به آنها هيچ دليل دليلي براي بازگشت نداده ايد."


 


"اگر وبلاگ شرکت شما فقط يک بار در ماه به روز مي شود و فقط از به روزرساني هاي کارکنان تشکيل شده است ، چرا مشتري بالقوه مي تواند از بازگشت به سايت شما مراقبت کند؟" ماير مي پرسد. "شما با به دست آوردن اعتماد به آنها و آموزش آنها در مورد دليل نياز به خدمات خود ، منجر به ايجاد مشتري مي شويد. بر توليد محتوا در سايت خود تمرکز کنيد که مشتريان آينده خود را به شما آموزش داده و آنها را درگير مي کند ، بنابراين آنها دوباره به ياد مي گيرند."


 


8. جذب جمعيت مناسب.


پاول جارويس ، که درباره تقاطع خلاقيت و تجارت براي شرکت سريع شرکتها ، نيوزويک ، فوربز ، زندگي هکر و BuzzFeed مي نويسد ، مي گويد: "اگر افراد اشتباهي به وب سايت شما حمله مي کنند ، اين کار براي هيچ چيز نيست." "به عنوان مثال ، اگر شما تخته هاي گشت و گذار مي فروشيد و ترافيک شما بيشتر گله هاي لاملا است ، هيچ مقدار از تاکتيک هاي تبديل آن پرداخت نمي شود."


 


9. سازگار با تبديل شويد.


براي کمک به تبديل بازديد کنندگان به مشتري ، بنيان گذار Courtright ، کايل Courtright توصيه مي کند با طرح اين سؤالات از خود بهينه سازي طراحي وب سايت خود را:


 


·        آيا فضاي کافي براي رها کردن طراحي وجود دارد؟


·        آيا ناوبري شما به اندازه کافي جفت شده است؟


·        آيا تماس شما به اقدامات استراتژيک است؟


·        آيا دکمه هاي تماس به عمل با پس زمينه تضاد دارند؟


·        آيا تصاوير (مربوط) براي شکسته شدن محتواي سنگين داريد؟


·        آيا توصيفات برجسته است؟


تاثير سئو و بهينه سازي بر روي وب سايت بازرگاني


در طراحي سايت شرکت بازرگاني و تجاري لازم است به مهمترين اقدامي که 100% نياز است بر روي وب سايت انجام گيرد، توجه کنيد. سئو سايت يا بهينه سازي وب سايت براي موتورهاي جستجو مهمترين اقدامي است که بعد از طراحي سايت، بايد انجام گيرد.


 


در واقع سئو صحيح و استاندارد باعث مي شود که وب سايت شما جزو نفرات برتر موتورهاي جستجو شود. همچنين در صورتي که سئو اشتباه باشد باعث مي شود وب سايت با کلمه کليدي موردنظر شما براي هميشه از نتايج جستجو حذف گردد و يا به اصطلاح پنالتي شود.


 


در نتيجه هميشه کار سئو سايت را به متخصص سئو بسپاريد. هرگز سئو سايت را دست کم نگيريد؛ زيرا عدم توجه کافي به اين مورد باعث مي شود تمام زحمات و هزينه اي که براي طراحي وب سايت بازرگاني صرف کرديد به زيان شما باشد.


 


منبع


 


رايان


https://rayanitco.com/website-design-for-export-and-import-trading-company/



مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : سايت ,بازرگاني ,طراحي ,کنيد ,گويد ,ايجاد ,سايت بازرگاني ,طراحي سايت ,داشته باشند ,بازديد کنندگان ,ساخت سايت ,دوست داشته باشند ,سايت بازرگاني کارآمد
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

مداد رنگی قیمت فرش ماشینی و طرح فرش از کارخانه فرش | شهر فرش - کالا فرش bts world poshak تبلیغات چاپی و اینترنتی Gary خلاصه دینامومتر Elxuromaiden Patricia فروشگاه فایل وهمکاری در فروش فایل