طراحي وب سايت انتشارات


طراحي سايت انتشارات در اين سبک کسب و کار به عنوان يکي از ضروري ترين امکانات در نظر گرفته مي شود. ضرورت طراحي سايت انتشارات به اندازه اي قابل توجه است که هر انتشاراتي پيش از هر انتشار بايد به فکر طراحي سايت و ساخت سايت انتشارات براي خود باشد. اگر که شما از جمله شرکت هايي هستيد که مي خواهيد در اين کسب و کار موفق عمل کنيد و پيشرو باشيد نخستين اولويت برنامه آتي خود را براي طراحي سايت انتشارات برنامه ريزي کنيد در غير اين صورت انتظار پيشرفت و رقابت نداشته باشيد.


 


براي مؤثر بودن ، وب سايت ها بايد در طراحي چند منظوره باشند. آنها بايد مانند يک خانه ساخته شوند: محافظت در برابر عناصر ، تأمين فضاي زندگي راحت با انبارداري کافي ، تأمين نيازهاي اساسي و غيره. وب سايت شما بايد به منظور بهبود کسب کاربر ، بالا بردن تعامل و کمک به شما در حفظ مشتري طراحي شود.


 


اين علم و روانشناسي است که با هنر ترکيب شده است. تيم شما بايد براي ايجاد يک تجربه تعاملي که مستقيماً مخاطب هدف را درگير مي کند ، روي چندين عنصر مختلف متمرکز شود. در اينجا 10 مرحله براي پالايش تجربه آنلاين کاربر در نظر گرفته شده است.


 


1. بر انواع کاربر متمرکز شويد ، نه بر روي خريداران


خريداران شخصي در درجه اول براي تراز کردن پيام هاي بازاريابي و کپي تبليغات طراحي شده اند. براي ايجاد تجربه کاربر ايده آل ، لازم نيست بدانيد "مشتري ليزا" به طور خاص چه چيزي را دوست دارد يا نقاط درد او چيست. با اين حال ، شما بايد انواع کاربري مورد نظر خود و نحوه جستجو و خريد آنها ، دستگاه هايي که از آنها استفاده مي کنيد ، و نحوه يافتن و استفاده از محصولات شما را بدانيد. تجربه خود را در مورد آن دسته از انواع کاربرها ايجاد کنيد تا شخصيتهاي خريدار.


 


2. ايجاد تجربيات ساده


مشتريان بايد فوراً احساس اشتغال کنند. رابط خود را تميز و ساده نگه داريد و فضاي سفيد را در آغوش بگيريد. اين امر آنها را دعوت مي کند تا به جاي مجبور کردن آنها به جستجوي سايت مورد نظر خود ، به جستجوي سايت شما بپردازند.


 


3. طراحي مانند Fisher-Price


وقتي تجربه کاربر را تصحيح مي کنيد ، کاري را انجام دهيد که احساس مي کند در حال تعامل با اسباب بازي هاي بزرگ فيشر قيمت هستيد. اين به معناي ايجاد عناصر بزرگ با طرح هاي ساده است ، کپي روشن که حتي کودک مي تواند مسيرهاي مختصر (و تماس با عمل) را درک و عملي کند.


 


اين نوع تجربه کاملاً در هر دستگاه کار مي کند ، به خصوص در تلفن همراه که در آن عناصر بزرگتر ناوبري آسان تري دارند.


 


4. طراحي املاک محدود


هر زمان که يک تجربه کاربري را ايجاد مي کنيد ، بايد از خود بپرسيد که آيا مي خواهيد اين کار را روي موبايل انجام دهيد. چگونه يک گوشي هوشمند در مقابل تبلت به نظر مي رسد؟ اگر در حال طراحي روي دسک تاپ هستيد ، بايد با دقت بررسي کنيد که چگونه مي تواند در يک تنظيمات موبايل ترجمه شود.


 


شما مي توانيد ابتدا با طراحي براي کاربران موبايل ، تجربه بهتري را تضمين کرده و از سازگاري و تجربه جذاب تر در کل اطمينان حاصل کنيد.


 


قيمت طراحي سايت انتشارات


اگر به دنبال فرصتي براي اين هستيد که شناخته شويد و برند خود را براي همه آشنا کنيد، طراحي سايت انتشارات و راه اندازي سايت انتشارات يکي از بهترين فرصت ها براي شما خواهد بود. قيمت طراحي سايت انتشارات بر اساس امکاناتي که شما از يک سايت انتشارات انتظار داريد تعيين خواهد شد.


به عنوان مثال قيمت طراحي سايت انتشارات که فاقد فروشگاه باشد با قيمت طراحي سايت انتشارات داراي فروشگاه به صورت قطعي متفاوت خواهد بود.


به هزينه اي که بابت طراحي وب سايت انتشارات و راه اندازي سايت انتشارات پرداخت خواهيد کرد، به چشم هزينه نگاه نکنيد. علم کسب و کار و موفقيت در کسب و کار امروزه ثابت کرده است که هزينه طراحي سايت يکي از قوي ترين سرمايه گذاري هايي است که شما مي توانيد براي کسب و کار خود انجام دهيد. چرا؟


همانطور که مشاهده مي کنيد آينده کسب و کار ها به زودي در اينترنت رقم خواهد خود و اگر که شما تمرکز خود را بر روي اين فضا بگذاريد، در آينده اي نه چندان دور فرصت پيشرفت بسياري خواهيد داشت. در واقع اينترنت مي تواند تعيين کننده آينده بسياري از برند ها باشد.


شما به واسطه سپردن طراحي سايت انتشارات خود به رايان مي توانيد با حداقل هزينه، طراحي سايت انتشارات خود را به بهترين کيفيت مورد انتظار انجام دهيد. قيمت هاي طراحي سايت انتشارات رايان بر اساس ويژگي هاي مورد نظر شما در طراحي سايت انتشارات تعيين مي شود.


 


5- به احساسات خود اعتماد نکنيد


هرگز فرض نکنيد که تجربه کاربري شما به کمال رسيده باشد زيرا شما شخصاً فکر مي کنيد بسيار عالي به نظر مي رسد و هنگامي که آن را با سرعت خود در يک محيط آزمايش قرار داديد خوب اتفاق افتاد. اينکه شما يا تيمتان چگونه اين تجربه را مشاهده مي کنيد ممکن است با مشتري که براي اولين بار آن را مي بيند متفاوت باشد.


 


هميشه تجربه را با افراد خارجي آزمايش کنيد. تعدادي سرويس وجود دارد که تجربه کاربر شما را با مصرف کنندگان واقعي آزمايش مي کنند. نظرات ، پاسخ ها و فعاليت آنها در طول تعامل با سايت يا برنامه شما ضبط مي شود تا بتوانيد بازخورد را مرور کرده و تغييرات لازم را انجام دهيد.


 


6. مطالب خود را مخلوط کنيد


مردم به روشهاي مختلفي مشغول هستند و برخي از آنها نسبت به سايرين بهتر به انواع خاصي از مطالب پاسخ مي دهند. از طريق آزمايش ، مي توانيد تعادل مناسب بين فيلم هاي جذاب يا انيميشن ها ، تصاوير و محتواي نوشتاري عميق در صفحات و وبلاگ هاي محصول خود پيدا کنيد


 


همچنان به اصلاح ، تنوع و آزمايش محتواي خود با مخاطبان بپردازيد تا ببينيد تغييرات در سطح مشارکت شما تغيير مي کند. ممکن است کشف کنيد که تصاوير استاتيک کمتر موثر هستند ، اما انيميشن و فيلم زنده با مخاطب هدف خود پيروز مي شوند.


 


7. نسخه را آواز بخوانيد


براي ايجاد يک تجربه جذاب کاربر که از کپي به طريقي استفاده نمي کند ، شما را تحت فشار قرار مي دهد. خواه از محتواي حداقل کپي يا فرم طولاني استفاده کنيد ، بايد اطمينان حاصل کنيد که اين امر قانع کننده است و کاربر را درگير نگه داشتن خود مي کند.


 


هر کلمه بايد با انتقال چشم انداز از طريق تجربه به سمت تبديل ، به يک هدف خدمت کند.


 


8- ادغام اجتماعي


ترويج محصولات ، مشارکت در محتوا (مانند بررسي ها و افکار) و ارتباط برقرار کردن با ساير مشتريان درون قيف خود را براي مخاطبان خود آسان کنيد. آمازون اين کار را از طريق بخش هاي Q&A و همچنين بخش هاي نظرات انجام مي دهد. اثبات اجتماعي راه زيادي را براي بهبود تعامل و تبديل با مشتريان آينده نگر مي گذارد.


 


9- تجربه را شخصي سازي کنيد


هنگامي که در سايت شما هستند ، مستقيماً از آنها بخواهيد که بازخورد از آنها بخواهند احساس ارزشمند کنند به جاي سيلي زدن به مشتريان با انتخاب در حالي که آنها در تلاشند تا ترک کنند ، يک نظرسنجي قصد خروج را ايجاد کنيد که از آنها بخواهد به يک سؤال کوتاه درباره تجربه پاسخ دهند. براي بهبود بيشتر UX سايت خود از اين بينش مشتري استفاده کنيد.


 


10. سفارشي سازي پيشنهاد دهيد


شخصي سازي به هر شکلي بخش بزرگي از شخصي سازي تجربه کاربر است تا آن را براي هر مشتري جذاب تر کند. اين ممکن است به کاربر اجازه دهد تجربه بصري سايت (مانند گزينه هاي چيدمان و عناصر داشبورد در يک انجمن آنلاين) را براي شخصي سازي محصولات خريداري شده خود تغيير دهد. اين اجازه مي دهد تا کاربر بخشي از تجربه خود را با نام تجاري شما داشته باشد ، که باعث مي شود آنها در آينده به "فضاي خود" برگردند.


 


سئو سايت انتشارات


سئو سايت در ساخت سايت انتشارات از نقطه اوليه طراحي تا تمام لحظاتي که سايت شما در بستر اينترنت حضور دارد، اهميت خواهد داشت. سئو يکي از مهم ترين اصول طراحي سايت انتشارات و ساخت سايت انتشارات است. اگر بخواهيم به ساده ترين شکل ممکن سئو طراحي سايت انتشارات را تعريف کنيم بايد بگوييم که سئو به معناي بهينه سازي سايت انتشارات بر اساس اصول موتورهاي جستجو است.


ايجاد وب سايت انتشارات بر پايه اصول سئو به شما کمک خواهد کرد تا در موتورهاي جستجو ديده شويد. زماني که شما در موتورهاي جستجو رتبه خوبي را کسب کنيد، مخاطبين زيادي به سايت شما مراجعه خواهند کرد.


در نهايت شما مي توانيد به واسطه بازاريابي محتوايي، مخاطبين را به خريد خدمات يا کتاب هاي منتشر شده ترغيب کنيد و به واسطه اين فرآيند شما در کسب و کار انتشارات خود موفق خواهيد بود.


 


منبع


 


رايان


https://rayanitco.com/publisher-website-design/



مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

صبغه الله رزین آنیونی گاوصندوق رزرو ارزان ترین تورهای مسافرتی داخلی و خارجی سارابلاگ Sandy webmaster دخترک ترمز بریده