طراحي سايت شرکت بيمه


طراحي سايت بيمه به منزله ارتقا کسب و کار در حيطه بيمه مي تواند تاثير شگفت انگيزي در موفقيت شرکت بيمه شما داشته باشيد. طراحي سايت بيمه توسط بسياري از شرکت ها با امکانات متنوعي قابل طراحي خواهد بود؛ اما شرکت رايان به واسطه سابقه طولاني مدت خود در زمينه طراحي سايت به شما امکانات متنوعي را ارائه مي دهد که اين امکانات مي تواند سبب شگفتي شما شود.


علاوه بر اين ساخت سايت بيمه توسط شرکت رايان به حرفه اي ترين حالت ممکن انجام مي پذيرد و شما از تمامي مزايايي که راه اندازي سايت بيمه مي تواند داشته باشد بهره مند خواهيد شد.


 


آيا تاکنون فکر کرده ايد که چرا مقالاتي را که مي خوانيد بصورت آنلاين مي خوانيد؟


چگونه است که برخي از مقاله ها حتي با همه حواس پرت آنلاين ، توجه ما را جلب مي کنند؟ مهم نيست که چقدر مشغول کار باشيم ، هميشه محتواي خاصي وجود دارد که مي تواند توجه غيرقابل تفکيک ما را به خود جلب کند. بنابراين چه نويسندگان مي دانند که بقيه دنياي آنلاين اينگونه نيست؟


 


همانطور که معلوم است ، تعدادي از عوامل روانشناختي در حال بازي هستند. مي توانيد بگوييد که محتواي محبوب تا حدودي "سس مخفي" دارد که محتواي متوسط ??آن را تمايل ندارد. اگر فکر مي کنيد محتواهايي که برجسته هستند ، بهتر نوشته شده يا "با ارزش" هستند ، اشتباه مي کنيد. حداقل براي بيشتر قسمت ها اينترنت پر از مطالب ارزشمند است. اين تقريبا يک کالا در اين مرحله است و قطعاً تمايز دهنده آن نيست.


 


واقعيت اين است که معلمان در صنعت شما خيلي باهوش تر از شما نيستند. آنها ممكن است از اقتدار مشخصي برخوردار باشند ، اما اين اقتدار تنها دليلي نيست كه مردم مطالب خود را با دقت بخوانند. کليدهاي مطالب جالب بسيار ساده تر از آنچه شما احتمالاً مي دانيد هستند ، و آنها در دسترس شما هستند. در اينجا چند راز از جوانب مثبت براي جلب خوانندگان ، نگه داشتن آنها درگير و جذب آنها براي انجام اقدامات استفاده شده است.


 


1. از داده ها و تصاوير براي اعتبار اعتبار فوري استفاده کنيد.


مردم بيشتر از نظرات به اطلاعات اعتماد دارند. اگر هنوز اعتبار شخصي با مخاطب ايجاد نکرده ايد ، مي توانيد از اطلاعات به نفع خود استفاده کنيد. آمار و مطالعاتي را که از شما تهيه کرده است ، پيدا کنيد. براي دنبال کردن يک پست جديد در وبلاگ ، برايان دين از Backlinko به مطالعه اي از دانشگاه Claremont رسيد که نشان داد تصاوير باعث افزايش 75 درصد اعتبار محتوا مي شوند. (ببينيد من آنجا چه کار کردم؟)


 


مطالعه ديگري که توسط SiteGrain استناد شده است نشان داد که افراد هنگام نمايش با تصاويري که به نظر علمي مي رسند (نمودارها ، فرمولها و غيره) حتي اگر تصويري حاوي اطلاعات جديدي درباره متن نباشد ، احتمالاً به اثر بخشي داروي خاص اعتقاد دارند.


 


پس اين همه معني چيست؟ داده ها و آمارها را درج کنيد ، سپس آن آمار را بگيريد و از هر نوع آنها را در تصويري قرار دهيد. بايد ديد ميزان تعامل زياد افزايش مي يابد. مغز انسان عاشق اثبات ، اعداد و تصاوير است. اين فقط منطقي است که از ترکيبي از آمار ، نمودارها ، نمودارها و تصاوير استفاده کنيد.


 


2. از نقل قول ها براي اقتدار فوري استفاده کنيد.


"اينترنت مملو از مطالب ارزشمند است. در اين مرحله تقريباً کالايي است و مطمئناً اين يک تمايز دهنده نيست." - مايک تيلور ، متخصص بازاريابي


 


به نظر اشنا امدن؟ آن سطر در مقدمه اين مقاله آمده است. اما به نوعي ، هنگامي که به درمان نقل و انتقالات کشيده مي شود ، گرانش بيشتري حمل مي کند.


 


ممکن است درست از گذشته بيانيه قدرتمندي که در متن يک مقاله وجود دارد ، صرف نظر کنم. همان بيانيه را با يک نامه تنظيم کنيد و ناگهان براي زندگي مي شود کلمات. تقريباً گويي مغز ما فکر مي کند اگر به نقل از باشد ، بايد صادق باشد.


 


شايد به اين دليل باشد که ما تمايل به نقل قول افراد با نفوذ و موفق داريم (معمولاً بعد از فوت آنها). شايد به اين دليل باشد که نقل قولها مشروعيت تلويحي با آنها دارند. چه کسي مي داند در هر صورت ، به نقل از کار - و آنها يک راه عالي براي فورا به محتواي شما به سطح خاصي از اقتدار هستند.


 


علت نياز به طراحي سايت بيمه چيست؟


ساخت سايت بيمه ازجمله طراحي هايي است که گستره مخاطب آن قابل توجه است. در نتيجه به واسطه طراحي سايت بيمه شما به بازار هدفي گسترده دسترسي خواهيد داشت. اين موضوع يکي از مهم ترين علت هايي است که مي گويد همين الان هم تصميم گيري به جهت طراحي سايت بيمه دير است و رقبا در جايگاه خوبي قرار گرفته اند. البته بايد بگوييم که نگران نباشيد اگر تصميم به ايجاد وب سايت بيمه داريد و اين تصميم را به سرعت عملي مي کنيد، هنوز مي توانيد رقابت کنيد. علاوه بر اين موضوع طراحي سايت بيمه حرفه اي قدرت شما را در رقابت با ساير افراد به مراتب بيشتر خواهد کرد.


يکي ديگر از علت هايي که نشان دهنده ضرورت طراحي سايت بيمه است، استفاده مشتريان شما از اينترنت مي باشد. مشتريان شما به صورت گسترده از اينترنت استفاده مي کنند و ترجيح مي دهند تا به جاي مراجعه حضوري به دفتر شما، از خدمات آنلاين بيمه بهره مند شوند. به همين جهت شما به واسطه ساخت سايت بيمه مي توانيد رضايتمندي مشتريان خود را شاهد باشد.


علاوه بر موارد فوق طراحي سايت بيمه نوعي اعتبار براي شرکت بيمه خواهد بود. افراد به شرکت هايي که داراي سايت معتبري باشند، اعتماد بيشتري مي کنند. همانطور که يک کارت ويزيت يا لوگو حرفه اي مي تواند سبب افزايش اعتماد مشتريان شود، ساخت سايت بيمه نيز همين نقش را ايفا خواهد کرد. پس اگر به دنبال افزايش اعتبار شرکت بيمه خود هستيد، ايجاد وب سايت بيمه را در اولويت قرار دهيد.


 


3. از داستان ها استفاده کنيد تا خوانندگان را درگير خود نگه داريد.


چرا ما اينقدر فيلم ، نمايش تلويزيوني و کتاب را دوست داريم؟ ما عاشق داستان هستيم. آنها به زباني صحبت مي کنند که مغز مردم در سطح ابتدايي آن را درک مي کند.


 


يک موضوع ساده و کسل کننده را به عنوان يک داستان بچرخانيد و فوراً آن را جذاب تر و جذاب تر خواهيد کرد. متأسفانه ، انجام اين کار هميشه آسان نيست. حتي کمترين مقدار داستان سرايي که در محتواي شما تزريق شده است مي تواند تفاوت زيادي ايجاد کند. اين را امتحان کنيد: به جاي اين که نقطه نظرات خود را صريح و روشن بيان کنيد ، نمونه اي را ارائه دهيد که پيام شما را واقعاً نشان مي دهد. اين بسيار بيشتر با خوانندگان شما طنين انداز خواهد شد ، و آنها بسيار توجه بيشتري نشان مي دهند.


 


4- از زيرنويس ها براي نگه داشتن خوانندگان در صفحه استفاده کنيد.


البته ، اگر نتوانيد آنها را در صفحه نگه داريد ، نمي توانيد خوانندگان را به سمت عمل جلب کنيد. اين 80 درصد نبرد است. بردن آن مستم درک چگونگي مصرف مردم در وهله اول است.


 


به نحوه خواندن اين مقاله فکر کنيد. شما احتمالاً تيتر را ديديد ، چند سطر اول را خوانده و سپس پوست کشيديد تا اينکه يک زيرنويس ديديد که جالب به نظر مي رسيد. بدون شک شما آن بخش را نيز چسبانده ايد ، و دوباره خواندن را شروع کرديد وقتي که چيزي را ديديد که از بيرون پريد تا با شما طنين انداز شود.


 


محتواي خود را طوري تنظيم کنيد که خوانندگان بتوانند با خواندن زيرنويسها ، آن را درک کنند. آنها بايد بتوانند نکات اصلي را بدون نياز به جستجوي کل مطالب درک کنند تا پيامي را که به خانه رانندگي مي کنيد پيدا کنيد.


 


سئو در طراحي سايت بيمه


زماني که صحبت از طراحي سايت شرکت بيمه به ميان ميايد مانند هر تجارت الکترونيک ديگري شما بايد در جستجوي معرفي سايت خود به کاربران باشيد. در تجارت الکترونيک خبري از بنر ها و آگهي هاي بازرگاني نيست. در اين نوع تجارت سئو کاران براي معرفي سايت شما وارد عمل مي شوند و با رعايت تمام نکات و فاکتور هاي گوگل رتبه سايت شما را ارتقا مي دهند.


سئو سايت با پيروي از اصول و الگوريتم ها گوگل رتبه طراحي سايت بيمه در صفحه نمايش اطلاعات به شدت ارتقا خواهد يافت. ما در طراحي سايت بيمه به دنبال سئو سازي قدرتمندي در سايت شما هستيم. راه اندازي سايت بيمه شما با استفاده از روش هاي متفاوت بهينه سازي سايت با استفاده از لينک سازي ها و بهينه سازي محتوا و توليد محتوا به گونه اي انجام مي شود که موتور هاي جستجو مهر تاييد خود را روي طراحي سايت بيمه شما خواهند زد.


 


منبع


 


رايان


https://rayanitco.com/design-insurance-website/



مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

با سِلف آموز، خودت ياد بگير گنجینه زبان و ادبیات پارسی درگاه پرداخت چت روم گلچين مطالب اينترنتي باران صدا closed